Pages

Saturday 2 March 2013

Saya bukanlah seorang perempuan yang sempurna. Saya hanyalah bakal jenazah yang belum tentu masuk Syurga ◆

ASSALAMUALAIKUM!!!maaf la karya saya tak sehebat atunna semua..harap kalian baca karya say yang tak seberapa ini..kali ini sya nak tujukan kepada FBI terUTAMAnya MiRZA HANANNI dan ZATIL AZHANI.. Saya bukanlah seorang perempuan yang sempurna. Saya hanyalah bakal jenazah yang belum tentu masuk Syurga ◆  Kepada sahanat2 saya,rakan2 seperjuangan iaitu Nuru Izzati Mohd Rezal,Fatimah Abdullah, Mursyidah Abbas,Nurul Iffah Mohd Fauzi,Zainab Mohd Zaki,Nur Sa'idah,Sumayyah Azman,Azzyati Rozi, Zatil Azhani,Khairun Nisa',Nur Ijlah,Aiesyah Afiqah,Siti Farzana,Nurul Aimuni,Nurul Fatini,Nurul Taqiah,Nurul Najwa,Mirza Hannani,Nur Aliah dan semua yang mngenali diriku ini..saya ingin memohon kemaafan kepada antunna semua jika diri ini banyak menyakitkan hati atunna dan mengeluarkan kata2 yang kesatkEpada antunna..saya minta maaf jiddan2 kepada atunna semua!!saya sedari kekurangan diri ini. yang selalu membuatkan kalian tidak selesa dengan kehadiran saya..saya minta maaf jidan2..atunna adalah sahabat ana diddunia dan diakhirat..kepada sahabat saya MIRZA HANNANI yang akan bertolak ke Mesir tak lama lagi.. ni pesanan saya untuk awak..jaga diri elok2,jaga hubungan dengan Allah,kuatkan hati walaupun berjauhan dengan keluarga,sebarkan apa yang mirza dapat dari ibrah dan sebarkan kepada kawan2 mirza disana,jangan lupa kami di ibrah, kami akan kirimkan doa untukmu disana..mirza!!! "ana sayang enti kerana Allah" semoga persahabatan kita tak terhenti disini sahaja..erm,nampak gayanya kita akan berjumpa lagi 2/3 tahun lagi..kalau dihitung hari demi hari memang lama..insyaallah,jika ada rezeki kita akan betemu kembal..jadilah muslimah yang sejati,jaga hati dan utama sekali jaga iman..walauun berjauhan enti tetap dalam hati ana!!mirza,ana taktau nak cakap apa dah..yang penting kuatkan jiwa,harungi semua itu dengan hati yang tenang,jangan berpatah balik ke Malaysia selagi ilmu tak penuh didada..jangan hampakan harapan mak ayah enti...ana doakan Allah mempermudahkan diri enti kat sana..Insyaallah!!!erm,,nanti mersti ana rindu kat enti..rindu sangat2...
kepada Zatil AZHANI, belajar elok2,jgn mudah putus asa,kuatkan jiwa,dan harungi kehidupan disana dengan sebaiknya,,kmi harap hani menjadi muslimah yang diredhai Allah disana..jangan mudah terpengarh dengan kehidupandunia disana,,tebalkan diri dengan tembok yang kita bina selama ini di ibrah.. jadi qudwah kepada masyarakat dan bawa masyaraat pada islam melalui perbuatan kita,percakapan kita akhlak kita dan semuanya..semoga sekolah baru ini akan membuatkan angpa lebih bersemangat untuk belajar..belajar rajin2,,buang semua sifat malas yag menebal dalam diri jauh2..janagn lupa kami di ibrah..semoga agpa x mudah terikut dngan dunia disana..jangan hampakan harapan mak ayah enti yang penting sekali belajarlah keraNna Allah.. mari kita sama harungi kehidupan ini dengan keredhaan Allah..pasti Allah bantu kita!!!


















No comments:

Post a Comment